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조회기간 2024.06.07 ~ 2024.07.06

본 정보는 사람인 빅데이터를 분석한 결과이며,
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  • 업력 8년차

    2017년 7월 27일 설립

  • 기업형태: 중소기업, 외국 법인기업, 유한회사

    기업형태

업종
그 외 기타 분류 안된 사업지원 서비스업
대표자명
김윤지
홈페이지
http://www.majorel.com
사업내용

고객서비스 및 고객지원서비스

주소

서울 용산구 한강대로 372, 19층, 20층

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글로벌 1위 외국계 BPO 기업

마조렐은 세계 1위 BPO 기업 텔레퍼포먼스와 한 몸이 되어 CX Solution 업계를 더욱 강력하게 선도하게 되었습니다.
텔레퍼포먼스는 전 세계 최고의 브랜드와 협업하는 글로벌 디지털 비즈니스 서비스 기업입니다.
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Majorel has been acquired by Teleperformance allowing us to deliver even more exceptional services in more locations worldwide and on a greater scale than ever before. Teleperformance now has a local presence in 95 countries with nearly 500,000 passionate people, standing by, for you.
The combination of our leading business services companies makes Teleperformance the industry leader, more capable than ever of delivering critical solutions and the support you need. Let’s master change together!

기업비전

Our Mission. By combining talent, data and technology we deliver real impact for our partners. We create amazing customer experiences that people value and we are proud of.
Our vision is to be our clients’ trusted long-term partner for customer engagement in a constantly changing world. Creativity, Excellence and Respect drive everything we do. This ensures success for our partners and allows us to thrive as one team.
Majorel is dedicated to providing a full range of customer experience management services. Base on this tenet, it continues to innovate business models and explore new consumption scenarios, gradually opening up services such as e-commerce, smart experiences and Martech etc. Majorel is committed to becoming a leading global provider of next-generation end-to-end customer experience solutions, driven to go further with clients and business partners.

NICE 평가정보 출처 : 설립일, 기업형태, 업종, 대표자명, 사업내용, 주소
기업 직접입력 : 홈페이지, SNS, 기업 한줄소개, 기업소개, 기업비전

우리는 직원의 복리후생도 중요해요

  • 급여제도

    • 인센티브제
    • 상여금
    • 퇴직금
    • 성과급
    • 4대 보험
  • 교육/생활

    • 신규 입사자 교육(OJT)
    • 직무능력향상교육
    • 리더십 강화교육
    • 해외연수지원
    • 멘토링제도
    • 사내동호회 운영
    • 음료제공(차, 커피)
  • 근무 환경

    • 휴게실
    • 수면실
    • 회의실
    • 비상경보장치
    • 노트북
    • 사무용품 지급
    • 최고 성능 컴퓨터
  • 조직문화

    • 수평적 조직문화
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    • 야근강요 안함
    • 자유복장
    • 님/닉네임 문화
  • 출퇴근

    • 주차장제공
    • 재택근무
    • 주 52시간제 준수
  • 리프레시

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    • 경조휴가제
    • 반차
    • 산전 후 휴가
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